一杯の紅茶〜a cup of tea〜

ド田舎男子大学生が一杯の紅茶( またはコーヒー )とともに読んでほしい記事を発信するブログ。日常のことから役立つ!?情報まで配信中。

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海軍も勧めるプランク |腹筋の代わりにプランクを行う理由

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As Big Think reports, both Harvard University and the US Navy are calling for sit-ups and crunches to be replaced by the plank, because it “more accurately measures core strength and because it’s done by holding the body arrow straight while resting only on the toes and forearms it does not subject muscles to strain by motion.”

 

Big Thinkの報告によると、ハーバード大学とアメリカ海軍が腹筋の代わりにプランクをすることを強く勧めています体幹をよりしっかり鍛え、体の軸を真っ直ぐにしてつま先と腕だけで体を支えるのでじっとしながらも筋肉を鍛えることができるのです。

 

 

 

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Planks target more of your muscle groups without straining your back or lower spine. Big Think says that planks mimic your natural movement and alignment (ears above shoulders and hips above ankles), whereas sit-ups and crunches force you into postures you don’t want to be conditioned into every day.

 

プランクは背中や下部脊椎に負担をかけないで筋肉を鍛えることができます。

Big Thinkはプランクは人間の自然な姿勢に沿っていますが、腹筋は普通の姿勢ではなく、体に負担をかけてしまいます。

 

 via: lifehack. translated by ド田舎男子大学生


 

 

 

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